آموزش حرفه ای عکاسی و معرفی کلاس های عکاسی

آموزش حرفه ای عکاسی، کلاس های عکاسی، دوره های عکاسی

آموزش حرفه ای عکاسی و معرفی کلاس های عکاسی

آموزش حرفه ای عکاسی، کلاس های عکاسی، دوره های عکاسی

در این وبلاگ سعی میکنیم بهترین کلاس های عکاسی ایران و تهران را به همراه آموزش نکاتی از عکاسی به دوستان ارائه دهیم

نکاتی درباره‌ی فراگیری مقدماتی عکاسی

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۹ ق.ظ

 

در‌صورتی‌که برای اولین بار یک دوربین عکاسی خریده‌اید یا قصد دارید عکاسی با تلفن همراه را جدیدا آغاز کنید , ممکن است با این سوال روبرو می‌باشید که بایستی از کجا آغاز کرد . بعضی اوقات دشوار‌ترین بخش شروع کردن یک کار نو ورود به آن می باشد . اما نگران نباشید ; ما در این نوشته‌علمی آموزش عکاسی قصد داریم به شما بگوییم عکاسی را از کجا بایستی آغاز کنید .

خودبا‌وری داشته باشید


مشکل مهم بسیاری از عکاسان جدید‌کار نداشتن مهارت نیست . چه بسا نداشتن تجهیزات عکاسی مناسب نیز به طور معمول ایراد آن‌ها نیست . مشکل مهم اکثر زمان ها عکاسان تازه چالش اعتماد به‌نفس است . اما چه‌طور بایستی اعتماد به نفستان را در عکاسی بالا ببرید؟

مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که بیشتر عکس بگیرید و زمان بیشتری را برای عکاسی اختصاص دهید . بهترین شیوه برای بالا بردن خود‌با‌وری در عکاسی این هست که هر روز عکاسی نمائید . با این فعالیت در آن واحد مهارت عکاسی خود را نیز بالاتر می‌برید .

خود را از گذشته برای عکاسی آماده نمائید


این یک سر بزرگ است ! ممکن است در ویدیوهای یادگرفتن عکاسی چشم باشید که عکاس ناگهان از اتومبیل پیاده می شود و عکس‌هایی باورنکردنی می‌گیرد . البته در دنیای واقعی احوال این جور نیست . در موردهای زیاد نادری عکاسان به صورت اتفاقی به یک لحظه یا این که سوژه‌ی فوق‌العاده می‌رسند .

به طور معمول برای این‌که عکاس شانسش را چهت نیل به یک عکس خوب بالا پیروزشود , می بایست از پیشین تامل خیلی چیزها را کرده‌با‌شد و خویش را فراهم کند . همچنین میلیون‌ها ابزار متفاوت موجود است که عکاسان می‌توانند چهت نیل به یک عکس خوب از آنها فایده پیروز شود

گه گاه چه بسا ابزاری به سادگی اپلیکیشن نقشه‌های گوگل ( Google Maps ) می‌تواند به شما کمک کند

و آخرین نکته که باید به ان توجه داشته باشید شرکت در کلاس های عکاسی است

بهترین کلاس های عکاسی در تهران که در موسسه آموزش عالی ارمان برگزار می شود.

 

برای یادگیری 5نکته مهم عکاسی کلیک کنید.

  • آموزش عکاسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی