آموزش حرفه ای عکاسی و معرفی کلاس های عکاسی

آموزش حرفه ای عکاسی، کلاس های عکاسی، دوره های عکاسی

آموزش حرفه ای عکاسی و معرفی کلاس های عکاسی

آموزش حرفه ای عکاسی، کلاس های عکاسی، دوره های عکاسی

در این وبلاگ سعی میکنیم بهترین کلاس های عکاسی ایران و تهران را به همراه آموزش نکاتی از عکاسی به دوستان ارائه دهیم

کدام کلاس عکاسی در تهران بهتر است؟ در سال 1399

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۳۱ ق.ظ

کدام کلاس عکاسی در تهران بهتر است؟ 

 

با روی کار اومدن دوربین های دیجیتال و علاقه مند شدن مردم به هنر و حرفه ی عکاسی ، خرید و فروش دوربین عکاسی افزایش پیدا کرده . به طبع نیاز به آموزش عکاسی هم بعد از این موضوع جزو نیاز های افرادی که دوربین خریدند به حساب میاد . طبق آمارهای گرفته شده بیشترین شهری در ایران که فروش دوربین عکاسی داره تهران است پس نیاز به کلاس عکاسی در تهران بسیار احساس میشه .

کلاس های عکاسی گوناگونی در تهران برگزار میشن حال چه به صورت مجازی چه به صورت عملی اما واقعا کدوم یکی از این کلاس ها مفید هستن و بعد از گذروندن دوره های عکاسی ، واقعا میشه به طور حرفه ای عکاسی رو شروع کرد ؟ اصلا نیاز هست که کلاس عکاسی برین یا نه !

آیا برای یادگیری عکاسی لازمه به کلاس بریم ؟

یادتون باشه که مثل هر هنری ، عکاسی هم به صورت مستقل انجام میشه یعنی در وحله ی اول علاقه و پشتکار شما مهمه ولی بیشتر مواقع وجود یک فرد حرفه ای یا معلم که به ما راه رو نشون بده میتونه خیلی در پیشرفت ما تاثیر گذار باشه.
اگر تمایل دارین که با تکنیک های مختلف عکاسی آشنا بشین و یه میانبر خوب در هنر بزنین شک نکنین که یک کلاس عکاسی خوب در تهران میتونه جوابگوی شما باشه .

یک معلم عکاسی خوب فقط اصول اولیه ی عکاسی و کار کردن با دوربین رو به شما یاد نمیده بلکه دید شما رو هم به هنر تغییر میده و بعد گذروندن کلاس های اون نگاه شما به مناظر مثل نگاه یه عکاس حرفه ای میشه .

اگر میخواید یک روز به یک عکاس خوب تبدیل بشید که عکس هاش رو میفروشه یا گالری میزاره نیاز به یادگیری تکنیک  های عکاسی دارین.

متاسفانه خیلی از کلاس های عکاسی موجود در تهران فقط به تاریخچه ی عکاسی و آموزش اجزاء مختلف یک دوربین می پردازند و بعد از گذروندن این کلاس ها تقریبا میشه گفت سطح دانش و مهارت شما تغییر خاصی نکرده .

 

بهترین کلاس عکاسی در تهران کدام است؟

همونجور که احتمالا بعد از یک سرچ کردن ساده در اینترنت متوجه شدین ، شاید 50 کلاس عکاسی سالانه در تهران بزرگ برگزار میشه . این کلاس ها گاها در آموزشگاه های عکاسی ، دانشگاه ها و حتی توسط برخی استودیو ها برگزار میشه . حتما خیلی گیج شدین و نمیدونین کدوم کلاس عکاسی و برین اما جای هیچ نگرانی نیست چون تا آخر این مقاله میتونین تصمیم درست رو بگیرین .

 

کلاس های عکاسی موسسه آموزش عالی آرمان

 

با اخذ مجوز قطعی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری از سال ۱۳۸۶ فعالیت اصلی خود را در سه حوزه آموزش، پژوهش و نشر آغاز نموده است.

این مجتمع به عنوان رکنی اثر گذار در عرصه آموزش کشور همچون پل ارتباطی میان دانشگاهیان و صنعت، ایفای نقش نموده و بعنوان سازمانی  متعهد به جامعه، با نگاهی رو به آینده و همگام با تحولات علمی و فناوری، بر آن است متخصصانی کارآمد و کارآفرین برای توسعه کشور آموزش دهد.
مجتمع آموزش عالی آرمان مأموریت خود را گسترش و ارتقای خدمات آموزشی در حوزه های مدیریت، حقوق، روانشناسی، عکاسی و معماری بر اساس نیاز کنونی جامعه ترسیم نموده است.

 

چرا موسسه آرمان بهترین است ؟

  • بهره مندی از کاملترین سرفصل های دانشگاهی
  • بهرمندی از اساتید و مدرسین دانشکده های برتر عکاسی و سینما
  • اعطای گواهینامه پایان دوره مورد تائید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری
  • قابلیت ترجمه گواهینامه پایان دوره برای متقاضیان مهاجرت
  • امکان معادل سازی و پذیرش دروس گذرانده شده برای دانش پذیران میهمان و انصرافی از سایر موسسات
  • امکان برگزاری کلاس در روزهای آخر هفته و ساعات غیر اداری
  • امکان بهره مندی از بسته های آموزش تصویری موسسه (برای اولین بار در ایران)

 

برای شرکت در دوره های عکاسی و دوره جامع عکاسی هم اکنون به صفحه وب سایت موسسه ارمان مراجعه کنید.

 

 

منابع : http://armancollege.ac.ir/

 

  • آموزش عکاسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی